Artikel - Nyhed

Biblioteket inviterer til børnebio i efterårsferien

På både Fredensborg, Humlebæk og Nivå Bibliotek kan børn i efterårsferien blive underholdt med en god film.

Af admin

Traditionen tro inviterer Fredensborg Bibliotekerne børn fra 5 år til hyggelig børnebio i efterårsferien. Det sker onsdag 16. oktober klokken 10.30-11.15 på både Fredensborg, Humlebæk og Nivå Bibliotek.

I år kan deltagerne ved efterårsferiens børnebio blive underholdt med filmen ’Hvordan vi fik vores naboer’. Det er en spændende og sjov familiefilm baseret på en billedbog af Ib Spang Olsen og med blandt andet Niels Olsen og Michelle Bjørn-Andersen på rollelisten. Den er instrueret af Lasse Spang Olsen.

Tilmelding til de tre gange børnebio er gratis og kan ske via Fredensborg Bibliotekernes hjemmeside.