Artikel - Nyhed

Nomernes far kommer til Humlebæk Bibliotek

Tegneren og forfatteren Jan Kjær besøger 26. oktober Humlebæk Bibliotek og lærer børn at tegne monstre.

Af admin

Fans af de prisbelønnede børnebogsserier ’Nomerne’ og ’Taynikma” kan godt begynde at glæde sig. 26. oktober klokken 10-11.30 kommer tegneren og forfatteren til de to serier Jan Kjær til Humlebæk Bibliotek, hvor han i en stor ’lær at tegne monstre’-workshop vil dele ud af sin glæde ved at tegne og fortælle.

Tegneworkshoppen med Jan Kjær vil lære deltagerne at tegne de både søde og seje monstre, som befolker den populære fantasyserie ’Nomerne’. Ud over en masse tips og tricks vil børnene få flotte inspirationsark med hjem, som kan bruges til at tegne videre derhjemme.

For at deltage skal man være fyldt 7 år og selv medbringe eget penalhus med blyanter, farveblyanter, viskelæder og blyantsspidser. Da workshoppen foregår uden voksne, skal man desuden kunne deltage på egen hånd uden forældre.

Billetter til monster-workshoppen koster 55 kroner. Medlemmer af Biblioteksklubben skal betale 45 kroner.