Biblioteksklub, nyhedsbreve & fordele

Abonnér på vores nyhedsbreve og bliv samtidig medlem af vores biblioteksklub med dens rabatter og fordele.

Biblioteksklubben

Biblioteksklubben er for dig, der gerne vil have både forspring og fordele, når det gælder bibliotekets arrangementer og andre tilbud. Takket være et nyhedsbrev, som bliver sendt til din e-mail løbende, er du sikker på altid at være opdateret med de nyeste foredrag, teaterforestillinger og andre spændende aktiviteter. Og ikke nok med det, mange af billetterne sælges med rabat til medlemmer af Biblioteksklubben. Det er gratis at være medlem af klubben, og du kan til enhver tid melde dig ud.

Se dine fordele hos vores samarbejdspartnere

Icon Description

Børnebibliotekets nyhedsbrev

Børnebibliotekets nyhedsbrev henvender sig til familier med børn og unge i alderen 0-18 år. Her får du børnebibliotekarernes bedste læsetips, boganmeldelser og anden god inspiration til læsningen med dine børn direkte i din indbakke. Nyhedsbrevet udkommer én gang om måneden.

Som modtager af Børnebibliotekets nyhedsbrev bliver du samtidig medlem af Biblioteksklubben og kan få rabat til vores arrangementer og andre fordele.