Velkommen til vores nye hjemmeside

Fredensborg Bibliotekerne har fået ny hjemmeside. Adressen er stadig den samme, men udseendet er et andet.

Af admin

På vores nye hjemmeside er det meste, som det plejer, men en del indhold og nogle enkelte funktioner har fået nye pladser.

Du skal sikkert lige vænne dig til forandringerne. Klik lidt rundt på siden og under din brugerprofil for at lære den nye side at kende. Og ellers hjælper vi gerne. Du er altid velkommen til at besøge os på biblioteket eller ringe til os, så guider vi dig.

Hvad betyder den nye hjemmeside for dig?

De største forandringer på din nye brugerprofil er:

• At du nu både ser dine fysiske og dine digitale lån under dine lån. Ligesom du både ser dine fysiske og digitale reserveringer under dine reserveringer.
  • At dine overskredne lån og lån, som snart skal afleveres, vises separat
  • At du som noget nyt kan vælge at se dine lån samlet efter hvornår, de skal afleveres.

Vi håber, at du bliver glad for den nye hjemmeside - og at du har forståelse for, at vi fortsat arbejder på den efter, vi går i luften med den. Savner du noget indhold, bliver det sandsynligvis tilføjet i de kommende uger.

Kendte fejl

Vi har desværre konstateret, at der er en fejl i forbindelse med bøger bestilt fra Det Kongelige Bibliotek, nemlig at de ikke altid bliver vist i din lånerstatus. Der bliver arbejdet på højtryk hos vores leverandør for at udbedre fejlen. Indtil da burde du kunne se alle din lån og bestillinger i vores app.