Arrangement - For voksne

Fredagsfilm fra Filmstriben: ‘Den sorte drøm’

Fra Filmstriben
Første fredag i måneden inviterer Fredensborg Bibliotekerne til te, kaffe og en god gammel filmklassiker.
Alle: Gratis
Bibliotek
Nivå Bibliotek

Nivå Center 30
2990 Nivå
Danmark

Denne fredag står den på Urban Gads ‘Den sorte drøm’. Cirkusprinsessen Stella kurtiseres af unge, smukke grev Waldberg og gråsprængte, forstokkede juveler Hirsch. Stellas kærlighed til Waldberg gør Hirsch syg af jalousi, og han skyr ingen midler for at komme sin drømmekvinde nærmere. I en spilleduel mellem de to rivaler mister greven et svimlende beløb til juveleren, og Stella kaster sig nu ud i en skæbnesvanger mission for at redde sin elskedes ære.

Filmen streames fra Filmstriben, og biblioteket serverer en kop kaffe eller te undervejs til de, der må have brug for et skud koffein for at holde energien oppe.