Arrangement - For voksne

Babettes Gæstebud – en dramatisering af Karen Blixens novelle

Oplev en dramatisering af Karen Blixens novelle ’Babettes Gæstebud’ i denne teatermonolog af pianist, komponist, skuespiller og iscenesætter Anders Ahnfelt-Rønne.
Almindelig: 30 DKK
  • Fredensborg Bibliotekerne
  • Filmklubben Humlebien
  • Foreningen Norden, Fredensborg Lokalafdeling

Humlebæk Center 40
3050 Humlebæk
Danmark

Dette er beretningen om en uforglemmelig middag med de mest udsøgte franske retter og vine. En af gæsterne var den svenske general Löwenhielm, som nu tænker tilbage på den usædvanlige historie om Babette. En historie, der begynder i revolutionsdagene i Paris 1871 og fører til en trist og barsk provins i Norge. Her forandres Babettes liv, da hun vinder den store gevinst i lotteriet og bestemmer sig for, at pengene skal bruges på et fransk festmåltid for byens fromme indbyggere.

Arrangeret i et samarbejde mellem Filmklubben Humlebien, Foreningen Norden, Fredensborg Lokalafdeling og Fredensborg Bibliotekerne.

Billetten inkluderer en øl/vand.