Bliv bogopsætter

Er du fyldt 14 og ønsker du at blive bogopsætter? Så er det her på siden, du skal holde øje.

Jobbet som bogopsætter er et populært fritidsjob for mange unge. Der er derfor en del ansøgere, når en stilling som bogopsætter bliver slået op. Du kan se ledige stillinger som bogopsætter her på siden, ligesom vi ofte lægger et opslag på vores Facebook-side.

Som bogopsætter skal du have god fornemmelse for alfabetet og for decimaltal og kunne holde tungen lige i munden, når du skal finde rundt i bibliotekets mange opstillinger og regler for, hvordan bøgerne skal stå. Til gengæld får du et fritidsjob i hyggelige omgivelser med søde kolleger både blandt de andre bogopsættere og bibliotekets øvrige personale.

Vi tager ikke imod uopfordrede ansøgninger til jobs som bogopsætter, men hører gerne fra dig, når der er en ledig stilling.

Ledige stillinger:

Vi har ingen ledige stillinger i øjeblikket.