Arrangement - For børn

Trylleshow i bøgernes magiske verden ved Den Store Tryllenørd

Foto: tryllenoerd.dk
Den Store Tryllenørd optræder med sit trylleshow for børn med udgangspunkt i bøgernes magiske verden.
Almindelig: 55 DKK
Biblioteksklubben: 45 DKK
Bibliotek
Nivå Bibliotek

Nivå Center 30
2990 Nivå
Danmark

Den Store Tryllenørd, Søren Andersen, inviterer publikum med på en sjov og overraskende rejse, der tager afsæt i bøgerne på bibliotekets hylder.

Showet bygger på et solidt fundament af positiv interaktion. Alle inviteres til at være med, og der er plads til alle input. Den Store Tryllenørd tager sit ansvar alvorligt, når han optræder for børn – de er nemlig ifølge ham den næste generation af tryllekunstnere og fortjener den bedst mulige oplevelse af tryllekunstens magiske verden.

Den Store Tryllenørd har selv tryllet, siden han var barn og er både indehaver af titlen Nordisk mester i trylleri for voksne, samt Danmarksmester i trylleri for børn.